Rask Mølle og Omegns Idrætsforening og Egelind’s Malerfirma byder velkommen til indendørsstævne i Rask Mølle Hallerne – som altid i de to sidste weekender inden jul.

Egelind’s Malerfirma’s Julestævne er tilbage. Vi glæder os til at skabe nogle forrygende dage med masser af god fodbold og sjove oplevelser!

Børn og ungdom spiller weekenderne 9.-10. december og 16.-17. december, mens seniorherrerne spiller fredag 15. december.

Herunder kan du læse mere om de forskellige rækker. Tilmelding foregår nederst.



U8-U12

Tidspunkter:

  • Lørdag 9. december: U9 Piger, U11 Piger, U12 Piger, U9 Drenge, U11 Drenge
  • Søndag 10. december: U8 Piger, U10 Piger, U8 Drenge, U10 Drenge, U12 Drenge

Præmier:

  • Medaljer og godtepose med lækkerier til alle hold.
  • Vindertrøjer og pokal til alle vinderhold – i rækker med finalekampe også pokal til 2. pladsen.
  • Der vil være præmier til antal spillere på banen + 2 udskiftere.

Opbygning:

  • Holdene tilmeldes som A-, B- eller C-niveau.
  • Vi stræber efter at opdele indledende grupper med 3 hold i hver – 1 hold fra hvert niveau. Eller at opdele rækkerne rent efter niveau-fordeling, hvis antallet af hold i de forskellige niveauer tillader det. Alt efter antal tilmeldte hold kan vi også være nødsaget til en anden opbygning.
  • Alle hold er garanteret minimum 4 kampe. Længden af kampene fastsætter vi ud fra antal tilmeldinger og niveau-fordeling.

Regler:

  • Der spilles med udgangspunkt i DBU’s indefodbold-regler (vi bruger dog andre spilletider, U8 spiller med en str. 3-bold, og vi uddeler kun præmier til antal spillere på banen + 2 udskiftere)
    • For U8-U9 samt for U10 Piger:
      • 5 spillere på banen – de må færdes over det hele.
      • Målmanden må parere bolden – ikke samle den op.
      • Ekstra spiller på banen ved +3 mål.
      • Presfri zone – modstanderne skal hjem på egen banehalvdel ved målspark – medmindre målmanden vælger at sætte bolden i gang inden. (§16 i reglerne)
      • Sænket overligger.
    • For U10 Drenge:
      • 4 spillere på banen – de må færdes over det hele.
      • Målmanden må parere bolden – ikke samle den op.
      • Ekstra spiller på banen ved +3 mål.
      • Presfri zone – modstanderne skal hjem på egen banehalvdel ved målspark – medmindre målmanden vælger at sætte bolden i gang inden. (§16 i reglerne)
    • For U11:
      • 4 spillere på banen – de må færdes over det hele.
      • Målmanden må parere bolden – ikke samle den op.
      • Ekstra spiller på banen ved +3 mål.
    • For U12:
      • 4 spillere på banen – de må færdes over det hele.
      • Målmanden må ikke bruge hænder.
      • Ekstra spiller på banen ved +3 mål.

Tilmelding:

  • Tilmelding og betaling foregår nederst på siden her.
  • Pris:
    • 500,- pr. hold for drenge og piger i U8 og U9 samt for U10 Piger – her er der præmier til 7 spillere.
    • 450,- pr. hold for drenge og piger i U11 og U12 samt for U10 Drenge – her er der præmier til 6 spillere.
  • HUSK at oplyse niveau i forbindelse med tilmelding – det angives i parentes i forbindelse med holdnavnet.
  • Tilmelding skal ske senest mandag 27. november.


U13-U16

Tidspunkter:

  • Lørdag 16. december: U13 Piger, U14 Piger, U15 Piger, U16 Piger, U15 Drenge, U16 Drenge
  • Søndag 17. december: U13 Drenge, U14 Drenge

Præmier:

  • Pokal og vindertrøjer til alle vinderhold – i rækker med finalekampe også pokal til 2. pladsen.
  • Spurtpræmier til alle hold.
  • Der vil være præmier til antal spillere på banen + 2 udskiftere.

Opbygning/regler:

  • Holdene tilmeldes som A-, B- eller C-niveau.
  • Vi stræber efter at opdele indledende grupper med 3 hold i hver – 1 hold fra hvert niveau. Eller at opdele rækkerne rent efter niveau-fordeling, hvis antallet af hold i de forskellige niveauer tillader det. Alt efter antal tilmeldte hold kan vi også være nødsaget til en anden opbygning.
  • Alle hold er garanteret minimum 4 kampe. Længden af kampene fastsætter vi ud fra antal tilmeldinger og niveau-fordeling.

Regler:

  • Der spilles med udgangspunkt i DBU’s indefodbold-regler (vi bruger dog andre spilletider, og vi uddeler kun præmier til antal spillere på banen + 2 udskiftere)

Tilmelding:

  • Tilmelding og betaling foregår nederst på siden her.
  • Prisen er 450,- pr. hold.
  • HUSK at oplyse niveau i forbindelse med tilmelding – det angives i parentes i forbindelse med holdnavnet.
  • Tilmelding skal ske senest mandag 4. december.


Herresenior

Tidspunkt:

  • Fredag 15. december

Præmier:

  • Pengepræmier:
    • 6000 kroner til den samlede vinder.
    • Derefter 3000, 1000 og 650 kroner til de næste placeringer.
    • I B-runderne er der 650 kroner til vinderne og en kasse trøste-øl til 2. pladserne.
  • DM-kvalifikation – Sølv-stævne:
    • 10.000 point til den samlede vinder.
    • Derefter 8000, 6000, 4000, 2000 og 1000 point til de efterfølgende placeringer.

Opbygning/regler:

  • Turneringsformen afhænger af antallet af tilmeldte hold. Bliver vi 32 hold som tidligere år, afvikles turneringen som sædvanlig med puljer á 4 hold, hvor nr. 1 og 2 fortsætter i A-mellemrunden og måske videre til finalen, som vil bestå af 6 hold. Nr. 3 og 4 fortsætter i en B-runde med knockout-kampe og henholdsvis en B-finale-kamp for de tidlige og de sene puljer. I tilfælde af 32 hold spiller vi kampe på 6 min. 30 sek.
  • Der spilles med udgangspunkt i DBU’s indefodbold-regler.
  • Maks. 7 spillere på et hold – her følger vi samme regel som til Indebolds DM-finaler.
  • Alle hold er garanteret minimum 4 kampe.

Tilmelding:

  • Tilmelding og betaling foregår nederst på siden her.
  • Prisen er 650,- pr. hold.
  • Tilmelding skal ske senest mandag 4. december.


Fair play

Vi håber på god stemning og masser af opbakning til spillerne på banen, og vi opfordrer til, at alle – trænere, forældre, tilskuere og spillere – holder en god tone og udviser respekt for hinanden og for dommere og dommerbord.

Det er frivillige, der sidder ved dommerbord og dømmer i U7-U13, mens det i de øvrige rækker er sorte dommere. Alle gør deres bedste for, at kampene afvikles efter bogen, og alle afgørelser træffes suverænt af dommere, dommerbord og stævneledelsen. Ønsker man at protestere, foregår det udelukkende til stævneledelsen.



Spillested

Rask Mølle Hallerne – Skolebakken 1, 8763 Rask Mølle

Find det på kortet her.

Cafeteriet er åbent og sælger mad, drikke og slik.

Medbragt mad og drikke må ikke nydes i cafeteriet. Man må gerne i hallen, men vi opfordrer til, at man støtter vores lokale cafeteria.

Der er åben for omklædning, som findes til venstre for hovedindgangen (to rum for enden ad gangen) og i kælderen (ned i hal 1 og videre ned ad trappen til højre bag det ene mål).

Kontakt

Børn og ungdom: Claus Krøldrup Pedersen, fodboldafdelingen: 42 22 38 87 eller claus_hk_73@hotmail.com.

Herresenior: Steffen Terp Märcher, fodboldafdelingen: 26 81 41 20 eller 1995stm@gmail.com.

Vores forening kan kontaktes på +45 2538 8270 eller teitur@hotmail.com – her får du fat på Anja Andersen, formand i ROI.



 

Tilmeld og betal her