Programmet for anden weekend af Egelind’s Malerfirma’s Julestævne 2023 er nu også på plads. Vi takker for de mange tilmeldinger og store opbakning fra både hold og sponsorer!

Herunder finder du programmet for begge weekender. Først den sene, der hedder fredag 15. december – søndag 17. december. Har du stadig brug for at se programmet fra første weekend, er det nedenunder. Endnu længere nede kommer der en masse praktisk information, som også findes i program-filerne.

Det er både muligt at hente programmet som en PDF, og så er det muligt at se programmet online – her vil man også kunne følge med i løbet af stævnet, hvor resultaterne opdateres løbende.

 

Klik her for at se programmet LIVE!

 

Fredag 15. december:

Klik på rækkerne for at åbne programmet som PDF.

 

HERRE SENIOR – spiller i Hal 1 og Hal 2 fra klokken 17.00 og cirka til 00.00.

 

Lørdag 16. december:

Klik på rækkerne for at åbne programmet som PDF.

 

U13 PIGER – spiller i Hal 1 og Hal 2 fra klokken 10.00 til ca. 12.45.

U14 PIGER – spiller i Hal 2 fra klokken 12.20 til ca. 14.15.

U15 PIGER – spiller i Hal 1 fra klokken 12.50 til ca. 15.15.

U15 DRENGE – spiller i Hal 2 fra klokken 14.15 til ca. 16.30.

U16 DRENGE – spiller i Hal 1 fra klokken 15.15 til ca. 17.00.

 

Søndag 17. december:

Klik på rækkerne for at åbne programmet som PDF.

 

U13 DRENGE – spiller i Hal 1 fra klokken 10.00 til ca. 13.15.

U14 DRENGE – spiller i Hal 1 og Hal 2 fra klokken 12.49 til ca. 16.00.

 

FØRSTE WEEKEND:

Lørdag 9. december:

Klik på rækkerne for at åbne programmet som PDF.

 

U9 PIGER – spiller i Hal 1 fra klokken 08.30 til ca. 11.00. (OPDATERET: Lund IF og Hatting/Torsted 1 har byttet pulje, SIK er blevet til Hatting/Torsted 3)

U12 PIGER – spiller i Hal 2 fra klokken 09.15 til ca. 11.30.

U11 PIGER – spiller i Hal 1 fra klokken 10.55 til ca. 13.15.

U9 DRENGE – spiller i Hal 1 og Hal 2 fra klokken 11.40 til ca. 16.00.

U11 DRENGE – spiller i Hal 1 og Hal 2 fra klokken 15.55 til ca. 20.15. (OPDATERET: Lund IF og Stilling IF 2 har byttet pulje og dermed også hal at spille i)

 

Søndag 10. december:

Klik på rækkerne for at åbne programmet som PDF.

 

U8 PIGER – spiller i Hal 1 fra klokken 08.00 til ca. 09.30.

U8 DRENGE – spiller i Hal 2 fra klokken 08.00 til ca. 12.00.

U10 PIGER – spiller i Hal 1 fra klokken 09.30 til ca. 13.30.

U10 DRENGE – spiller i Hal 1 og Hal 2 fra klokken 12.00 til ca. 16.00.

U12 DRENGE – spiller i Hal 1 og Hal 2 fra klokken 16.05 til ca. 20.30.

 

Vi tager forbehold for, at der kan være sket en tastefejl eller to – og så tager vi forbehold for, at programmet kan blive ændret fx. i tilfælde af afbud fra deltagende hold.

Herunder følger lidt praktisk information.

Men ellers vil vi ønske jer alle held og lykke med stævnet – vi håber, I får en fantastisk oplevelse, og vi glæder os til at se jer!

 

Spillested – Rask Mølle Hallerne

Adresse: Skolebakken 1, 8763 Rask Mølle – Find det på kortet her.

Mad og drikke: Elins Café holder åbent under hele stævnet og sælger et bredt udvalg af mad, drikke, slik og snacks. . Vi er mægtigt glade for at have et åbent cafeteria i vores idrætscenter og håber, I vil benytte det og dermed støtte det.

Omklædning: For drengehold er det til venstre for hovedindgangen (de to rum for enden ad gangen). For pigehold er der omklædning i kælderen (ned i hal 1 og videre ned ad trappen til højre bag det ene mål). På enkelte tidspunkter, hvor der ikke er pigehold, kan drengene benytte alle omklædningsrum – og det samme omvendt.

Parkering: Det met oplagte er de de røde felter på kortet her. Hovedindgangen er ved den grønne markering (Rask Mølle Hallen). Tættest på den er der fire handicap-p-pladser.

 

Fair play

Vi håber på god stemning og masser af opbakning til spillerne på banen, og vi opfordrer til, at alle – trænere, forældre, tilskuere og spillere – holder en god tone og udviser respekt for hinanden og for dommere og dommerbord.

Det er frivillige, der sidder ved dommerbord og dømmer i U7-U13, mens det i de øvrige rækker er sorte dommere. Alle gør deres bedste for, at kampene afvikles efter bogen, og alle afgørelser træffes suverænt af dommere, dommerbord og stævneledelsen. Ønsker man at protestere, foregår det udelukkende til stævneledelsen.

 

Kontakt

Børn og ungdom: Claus Krøldrup Pedersen, fodboldafdelingen: 42 22 38 87 eller claus_hk_73@hotmail.com.

Herresenior: Steffen Terp Märcher, fodboldafdelingen: 26 81 41 20 eller 1995stm@gmail.com.

Vores forening: Kan kontaktes på +45 2538 8270 eller teitur@hotmail.com – her får du fat på Anja Andersen, formand i ROI.

 

Tak til alle dem, der støtter os!